Click Click =)

Thursday, March 18, 2010

Kids - Adult day

 Todays timetable is MAD...
1 class after another....
3 class all together....
2 hour and 45 minutes for every class...
As usual, went late for Mr.V's class which starts at 8.45 in the MORNING...
amdness, i only got up around 7.30...
left around 8.15... haha.... what do you expect when i need my 12 hours sleep, but I CANNOT get it on THURSDAYS...
There was no break, and lucky i told wing to get me breakfast..
That mad lady bought me karipap and MEE HON...
No break also.. we had to wait until Mr.V stop his class around 10.30 to eat...
but i definetely did not finish that mee hon, and that MEE HOM was FREAKING "BIG" packet...
Haha.. she ate 3 -4 mouth and i ate 2-3 mouth only..
Itu pun, Mr,V came and ask "what are you eating here"..

Valerie was the best, she bought the MCD's breakfast "pancake"
and was cutting and eating....
Good....
Uncle aka YZ called me inthe mornign to ask if i wanna join him for MCD breakfast...
and that stupid Selangor bus had to breakdown in the morning..
2nd time this year....
Bodoh bus......

After SFM, went to Secret Recipe for LUNCH..
Had mushroom soup and pepsi...
Was kinda full... and was keeping my stomach for MANGO..
Haha.... i rather eat fruit that solid food...
Eddrew said i eat non-stop...
Wei, fruit nie mar.... won't get fat...
haha.. FIBER.....

Audit class was a revision class...
Nothing great happened...
I hope i remember all the TERMs and DEFINITIONs for exam...
NO FAIL... CANNOT...

Finance was good...
Miss Y is so unlike other lecturers..
If she dunno, she will ask us back...
Haha... Neway this is the very 1st time she asked us back because she was looking through our notes which was given by the ex- lecturer and she herself don't understand why he used that method...
Neither one of us understood what did we copy last time...
So decided to skip that question for exam...

Jun got us some "children day biscuits"
Do you still remember this????
Haha... the moment she distributed this chocolate biscuit, i was like, " is today children day??"
haha.... Miss all those moments...
All you do is, go to school and sing, and dance, and study a little.. and BE HAPPY

We had apollo TOO.....

When we were in kindergarten, we said ABC-Z was hard, then our 2 kali 5 was hard, science, kajian tempatan, kemahiran hidup.. UPSR, PMR, SPM, STPM, DIPLOMA....
Haha... after going through so many difficult EXAM's.. now DEGREE is difficult.. IT IS....
I think I will never tell my children DEGREE is easy....
I will only tell them to study so that they can get better JOB in the future...
And i will never ever force them to study....
Until SPM is a MUST..
after that, they are clever enough to think.....
Can't be selling vegetable in the market.. (but the aunty and uncle's in the market drive a CAMRY)
OMG.. how how???
wonder when only can i buy my OWN Camry..
I wan I wan...
And I wan a CONDO too..
WIth few landed properties...
I wanna be rich....
Haha.....
Ok ok... Guess i gotta sleep early to start dreaming right????
Yea... dream, imagine visualize...
Earn my money and BUY......

Oh yeah... I'm gonna get a 5730 SOON....
When???
No idea yet..
lets see when can the Sponsorer buy me....
Hehe.... Happynye...
Then i can blog and tweet whenever i wan..

Very long post rite???
Whaahahaha.........

2 comments:

.::WaNiE::. said...

oh that apollo wafer :P it was 4 in a pack bfore, but there's only 3in a pack now :(

woaini_87 said...

yeah yea... my friend was telling me about it... last time 4 now only 3..
maybe they thought children this days eat less..

Click Click =)