Click Click =)

Friday, January 1, 2010

GOOD MORNING

Good Morning everyone...
It's 5.44 am here in KUALA LUMPUR...
* like i don't know**drolls eye*

I still feel like sleeping...
people in my house are all getting ready...
I AM READY...
i don't wanna get up late and the everyone will be like " are you done..??"
"we will wait for you in the car..".."FASTER...!!!!" that kinda things...

because they ALWAYS does this to me...
wake me up late, then ask me to get ready fast.....

what i feel like doing now is tell them i don't wanna go...
BUT that option is out...
So all i gotta do later is sleep in the car...

And i don't like sleeping in the car...
because i can't sleep without my baby pillow...
haha... I've got this habit of hugging it and SLEEPing...

*YAWN*
Let me bring you back some KUANTAN photos...

Ciauz....

2 comments:

kenwooi said...

it's just 1120pm 31/12/09 here in london.. haha.. waiting for new year =P

kenwooi.com

woaini_87 said...

oh.. you are in London....
how nice...
I'm gonna save money and go there AS SOON AS POSSIBLE....

Click Click =)